Empik w Galerii Jurajskiej zmienił się w Future Store Opublikowano 22 września 2022

Empik w Galerii Jurajskiej przeszedł metamorfozę. To już kolejny salon sieci w Polsce i pierwszy w północnej części woj. śląskiego, który został otwarty w nowoczesnym formacie – Future Store.

Najemcy Galerii Jurajskiej coraz częściej decydują się na remonty lub remodelingi swoich sklepów, przy okazji wprowadzając nowe i odważne koncepty handlowe. Te mają nie tylko ułatwić zakupy, ale także je uatrakcyjnić. Na taki krok zdecydował się także Empik.

Po trwającym kilka tygodni remoncie, mający blisko 500 m kw. salon sieci w częstochowskiej galerii, został otwarty we flagowym koncepcie handlowym marki - Future Store. Zmiany jakie tu zaszły są spektakularne.

Metamorfozie poddano całą przestrzeń sklepu, w efekcie czego zyskał on nowoczesne i zarazem komfortowe dla odwiedzających wnętrze, pełne designerskich rozwiązań, a także czytelną nawigację oraz funkcjonalną i przyjazną dla klienta prezentację produktów różnych kategorii.

W salonie w nowej odsłonie dostępny jest także cały szereg rozwiązań technologicznych, które ułatwiają zakupy. Przykładem są interaktywne ekrany, dzięki którym można nie tylko sprawdzić dostępność produktu w sklepie, ale również szybko zlokalizować go na półce dzięki specjalnej mapce.

W samym centrum salonu klienci znajdą natomiast duże ekrany, które informują o nowościach, premierach i aktualnościach ze świata kultury i rozrywki. Ponadto, można tu niezmiennie korzystać z nowoczesnych rozwiązań sprzedaży wielokanałowej, które proponuje Empik. W tym m.in. opcji rezerwacji produktu online w aplikacji i jego odbioru w salonie już po dwóch godzinach (tzw. click&collect).

W Jurajskiej można również odbierać bez żadnych dodatkowych opłat zamówienia z Empik.com -chociażby na produkty niedostępne na półkach w salonie - teraz również w opcji ekodostawy bez dodatkowych opakowań i wypełniaczy. – Empik w nowej odsłonie to dziś jeden z najnowocześniejszych sklepów w ofercie naszej galerii, jak i w całej Częstochowie – mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

– Salon w pełni czerpie z możliwości jakie dają nowe technologie oraz rozwiązania omnichannelowe. To prawdziwy sklep przyszłości, w którym klient może bez trudu znaleźć upragniony produkt, jak również zagłębić się w bogactwo oferty dostępnej w sklepie stacjonarnym, ale także tym online – dodaje.

Kupujący znajdą tu szeroką i różnorodną ofertę kulturalną i rozrywkową oraz mnóstwo inspiracji prezentowych, w tym m.in. książki, płyty CD i winyle i gry planszowe. Ofertę wypełniają także akcesoria papiernicze i szkolne, artykuły kreatywne, prasa, upominki, gadżety i dekoracje do domu.

– Empik od lat jest fundamentem naszej oferty w segmencie prasy i książek, dlatego cieszymy się z kierunku zmian tej marki. Tworzy to bowiem naszym klientom nowe możliwości i przekłada się na najlepsze doświadczenia zakupowe. Dziś wizyta w salonie Empik to prawdziwa przygoda – komentuje Anna Borecka-Suda.

Źródło: Galeria Jurajska/Guarana PR

 

***
Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. m kw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W efekcie dziś to najchętniej wybierana galeria w mieście i jedna z najpopularniejszych w regionie. W Galerii Jurajskiej można znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki. Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), H&M, TK Maxx, Mango, New Yorker, Douglas, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, Smyk, Apart i wiele innych. W obiekcie działa także strefa rozrywki Bajkowy Labirynt. Operatorem spożywczym jest natomiast Biedronka. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić ponad 2330 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym spektakularną strefę dydaktyczno-wypoczynkową z licznymi akwariami słono- i słodkowodnymi. Właścicielem galerii jest GTC S.A.


Grupa GTC jest wiodącym inwestorem i deweloperem działającym na rynku nieruchomości, koncentrującym się na Polsce i stolicach krajów Europy Środkowo-Wschodniej. W ciągu 25 lat działalności, GTC wybudował w Europie Środkowo-Wschodniej 77 nowoczesnych obiektów biurowych i handlowych o wysokim standardzie, o łącznej powierzchni około 1,4 mln m kw. Obecnie GTC aktywnie zarządza portfelem nieruchomości komercyjnych, na który składa się 44 budynków komercyjnych oferujących ok. 759 tys. m kw. powierzchni biurowej i handlowej do wynajęcia w Polsce, Węgrzech, Bukareszcie, Belgradzie, Zagrzebiu i Sofii. Ponadto Grupa realizuje 460 tys. m kw. powierzchni komercyjnej w stolicach Europy Środkowo-Wschodniej, z których ponad 51 tys. m kw. są w trakcie budowy. Akcje GTC S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu.

 

 

 
Wypowiedział się ekspertAnna BoreckaDyrektor Galerii Jurajskiej
Przypisane branże