Galeria Jurajska urządza „Black Weekend”. Gdzie będzie taniej? Opublikowano 24 listopada 2022
W Jurajskiej zapowiada się gorący weekend. Już w piątek rusza tam „Black Weekend”. Jak zapowiada galeria, ceny mają spaść nawet o 60%.

W całej Polsce wystartował właśnie sezon „czarnych” przecen. W coraz większej liczbie sklepów można już znaleźć oferty spod znaku „Black Friday” czy „Black Week”, których szczyt przypadnie na najbliższe dni. Także w Galerii Jurajskiej zapowiadają się intensywne handlowo dni. Największe w mieście centrum handlowe organizuje bowiem „Black Weekend”, który potrwa od 25 do 26 listopada. W te dni ceny w tamtejszych sklepach mają spaść nawet o 60%.

– Na zbliżający się weekend przypadnie prawdziwa kumulacja sezonu „black”. Promocje, zniżki i inne formy rabatów pojawią się w niemal 200 sklepach Galerii Jurajskiej, co pokazuje najlepiej, że to handlowe „święto” przyjęło się już na dobre – mówi Violetta Dziubin-Łuszczyk, dyrektor marketingu Galerii Jurajskiej.

– Tradycyjnie najciekawsze promocje pojawią się w sklepach odzieżowych, które w tym czasie są zawsze najchętniej wybierane. Nie zabraknie jednak rabatów także m.in. w drogeriach, sklepach z elektroniką, wyposażeniem wnętrz, biżuterią czy z ofertą dla dzieci. Pod tym względem możemy mówić o rekordzie frekwencyjnym – dodaje.

Co ciekawe, mimo iż część marek już od pewnego czasu głośno mówi o swoich promocjach „black”, większość sklepów utrzymuje je w tajemnicy do ostatniej chwili. – Każdy ze sklepów ma dziś swój własny pomysł na sezon „black”. Są marki, które lubią zaskoczyć klienta krótkimi i intensywnymi promocjami, który pojawią się nagle w „Czarny Piątek” i utrzymywane są maksymalnie przez 2-3 dni – mówi przedstawicielka Jurajskiej.

– Nie brakuje też marek, które decydują się na tygodniową akcję lub nawet miesięczną. Bez względu jednak na wybraną formułę, tegoroczny szczyt „czarnego” sezonu przypadnie na 25 i 26 listopada. W te dni będzie można ich znaleźć najwięcej w sklepach, ale także w lokalach usługowych, a nawet w restauracjach - dodaje.

Gdzie konkretnie? W sklepie Lee Copper na „Black Weekend” przygotowano -40% na cały asortyment, -30% propnuje natomiast Tatuum, z kolei w New Balance 25 listopada ceny spadną o -30%, a 26 listopada o -40%. 30-procentowy rabat znaleźć będzie można również w sklepach Levi’s, Recman, Eurofirany, ESOTIQ, Sony Center oraz GUESS. Ten ostatni proponuje też dodatkowe 15% rabatu przy zakupie 2 sztuk.

W salonie Molton kupujący znajdą w piątek i sobotę promocję -25%, tyle samo pojawi się w Triumph i Lee/Wrangler. 20-procentowy rabat pojawi się natomiast w sklepach Wojas, Diverse i Matik. Nawet o 70% ceny spadną natomiast w Wittchen i Puccini, a do -75% w Giacomo Conti.

Nie zabraknie także innych form rabatowych. Na przykład w Big Star będzie można kupić drugą rzecz z rabatem aż -70%, w Tatuum dostanie się -40% przy zakupie za min. 599 zł. Taranko przygotował natomiast -25% na płaszcze, żakiety i kurtki.

– Przez najbliższe dni warto śledzić strony internetowe sklepów, a także social media. Część marek jeszcze nie ujawniła swoich promocji i zapewne zrobi to lada moment lub w ostatniej chwili w piątek. Wybierając się na zakupy warto także mieć zainstalowane aplikacje sklepów, tam również pojawią się informacje o promocjach, przecenach i okazjach, w tym tych dodatkowych – radzi dyrektor marketingu.

Sezon „black” od kilku lat jest fenomenem handlowym. Zorganizowany po raz pierwszy niemal dekadę temu, dziś porównywalny jest z wyprzedażami, a nawet okresem przedświątecznym. – Akcje tego typu trafiły na podatny grunt. Polacy lubią kupować na promocjach, są łowcami okazji, a sezon „black” dostarcza im ich tysiące – mówi.

– Dla wielu osób stał się on swoistą rozgrzewką przed świętami, a także okazją do kupienia pierwszych prezentów za ułamek ceny. To także sezon, w czasie którego wiele osób finalizuje transakcje wcześniej upatrzonych rzeczy. W tym roku ma on jeszcze jeden wymiar. Rosnąca inflacja, skłania wiele Polaków do szukania oszczędności, poszukają ich także na promocjach „black” – dodaje.

Ale nie tylko obniżki pojawią się na „Black Weekend” w galerii. Kupujący będą mogli wrócić do domu m.in. z kartami podarunkowymi na kolejne zakupy w Jurajskiej. Wszystko za sprawą specjalnej akcji, w której udział będą mogły wziąć osoby, które w dniach od 25 do 26 listopada wydadzą w Jurajskiej min. 150 zł. Paragony – maksymalnie 2 – będą upoważniały do wzięcia udziału w zabawie, w której pula nagród obejmuje 400 kart podarunkowych o wartości 50 i 100 zł oraz 300 kubków.

 
Przypisane branże