Więcej marek w Galerii Jurajskiej Opublikowano 23 marca 2023
Galeria Jurajska wzmacnia swoją ofertę. Obiekt już niebawem wzbogaci się aż o 3 nowych najemców – Quiosque, Lovisa i Lody Czewskie. Jednocześnie marki obecne tu od lat inwestują w większe lokale oraz nowe koncepty podążające za potrzebami klienta.

Galeria Jurajska umacnia pozycję lokalnego i regionalnego lidera. Centrum handlowe, które dziś jest już w ponad 98% skomercjalizowane, pozyskało właśnie kolejnych najemców, którzy wzmocnią ofertę aż w trzech kluczowych dla obiektu segmentach oferty. 

Już wkrótce w obiekcie zadebiutuje sklep marki Quiosque. Polski brand, który oferuje ubrania i dodatki dla kobiet, zajmie lokal mający 121 m kw. Będzie to już 58. sklep z odzieżą w ofercie tej jedynej stricte modowej galerii handlowej w północnej części województwa.

Ale to nie jedyna marka, która dopełnia segment fashion. Niebawem w Jurajskiej otwarty zostanie pierwszy w tej części regionu butik marki biżuteryjnej Lovisa. Brand, który zadebiutował w 2010 roku w Australii, zainwestował w lokal mający 48 m kw. 

W ofercie sklepu marki, która ma już ponad 700 salonów w 30 krajach na 6-ciu kontynentach, znaleźć będzie można biżuterię pozłacaną, posrebrzaną i wykonaną ze stali szlachetnej. Co tydzień natomiast asortyment butiku poszerzany będzie aż o 150 nowych modeli – informuje leasing.

Także osoby, które lubią wpaść do Jurajskiej coś przekąsić znajdą nowości dla siebie. W obiekcie pojawi się znany lokalnie koncept Lody Czewskie. W menu lokalu o powierzchni 20 m kw. będzie można znaleźć przede wszystkim lody rzemieślnicze. Będzie to już 16. najemca w segmencie gastronomicznym Jurajskiej.

– Planowane otwarcia doskonale pokazują nasz sposób myślenia o komercjalizacji galerii. Wzmacniając tenant-mix sięgamy dziś zarówno po doskonale znane marki modowe, które mają już wierne grono klientów, jak również po debiutujące i rozwijające się w Polsce globalne brandy, które mają wpływ na unikalność oferty galerii – mówi Anna Borecka, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

– Jednocześnie też jesteśmy otwarci na lokalne marki tworzone przez miejscowy small business, które poszukują miejsca, w którym mogą rozwijać się, a tym samym umacniać swoją rozpoznawalność w Częstochowie i okolicach. Takie podejście decyduje obecnie o atrakcyjności konsumenckiej i bogactwie tenant-mixu Galerii Jurajskiej – dodaje.

Wpływ na to mają jednak nie tylko nowości ofertowe. Także inwestycje dotychczasowych najemców. Tylko w ostatnich tygodniach 2 marki obecne w Jurajskiej od lat zdecydowały się na zmiany. Marka odzieżowa Tatuum przeniosła się z dotychczasowego lokalu mającego 197 m kw. na powierzchnię aż 246 m kw. 

Lokal już został otwarty w nowej aranżacji. Na relokację pod nowy adres zdecydowała się także marka Matik. Ta przeniosła się na aleję handlową w Jurajskiej, która zdominowana jest dziś przez ofertę modową skierowaną do mężczyzn. Ma to ułatwić klientom zapoznanie się z tym szerokim asortymentem dla panów.

– Oferta Galerii Jurajskiej jest dziś jednym z największych kapitałów obiektu. Aż 98% klientów pozytywnie ocenia nasz tenant-mix, dlatego nie ustajemy w wysiłkach, aby go systematycznie wzbogacać o nowości, w tym o świeże i nowoczesne marki, które dopełniają najpopularniejsze segmenty oferty obiektu – mówi Anna Borecka.

– Tym samym umacniamy naszą pozycję lidera i destynacji zakupowej nr 1 w regionie, ale także tworzymy obiekt bliski potrzebom klientów, który nieustannie zaskakuje, ale także przyciąga najszerszą w regionie ofertą opartą na topowych markach modowych i lifestylowych. To zachęca do zakupów, ale także do najmu. Nasi partnerzy widzą bowiem widzą stabilny rozwój Jurajskiej, idący w parze z utrzymującym się, wysokim poziomem komercjalizacji – dodaje.

 

Źródło: Galeria Jurajska/Guarana PR
Tagi: Galeria Jurajska, Częstochowa, GTC SA


***

Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. m kw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W efekcie dziś to najchętniej wybierana galeria w mieście i jedna z najpopularniejszych w regionie. W Galerii Jurajskiej można znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki. Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), H&M, TK Maxx, Mango, New Yorker, Douglas, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, Smyk, Apart i wiele innych. W obiekcie działa także strefa rozrywki Bajkowy Labirynt. Operatorem spożywczym jest natomiast Biedronka. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić ponad 2330 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym spektakularną strefę dydaktyczno-wypoczynkową z licznymi akwariami słono- i słodkowodnymi. Właścicielem galerii jest GTC S.A.

Grupa GTC jest wiodącym inwestorem i deweloperem działającym na rynku nieruchomości, koncentrującym się na Polsce i stolicach krajów Europy Środkowo-Wschodniej. W ciągu prawie 30 lat działalności, GTC wybudował w Europie Środkowo-Wschodniej 78 nowoczesnych obiektów biurowych i handlowych o wysokim standardzie, o łącznej powierzchni 1,4 mln m kw. Obecnie GTC aktywnie zarządza portfelem nieruchomości komercyjnych, na który składa się 43 budynków komercyjnych oferujących ok. 754 tys. m kw. powierzchni biurowej i handlowej do wynajęcia w Polsce, Węgrzech, Bukareszcie, Belgradzie, Zagrzebiu i Sofii. Ponadto Grupa realizuje 440 tys. m kw. powierzchni komercyjnej w stolicach Europy Środkowo Wschodniej, z których ponad 33 tys. m kw. są w trakcie budowy. Akcje GTC S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu. 

 

 
Wypowiedział się ekspertAnna BoreckaDyrektor Galerii Jurajskiej
Przypisane branże