Sporo zmian w ofercie Jurajskiej. Nowe marki i większe sklepy popularnych brandów Opublikowano 13 kwietnia 2023
Galeria Jurajska rozwija i poszerza swoją ofertę handlową, czego efektem są zarówno ostatnie otwarcia nowych sklepów, jak również przeprowadzki dotychczasowych najemców do większych lokali na terenie obiektu.

Tylko w ciągu ostatnich dni centrum handlowe zyskało aż 3 nowych najemców. W Jurajskiej zadebiutowała już marka Lovisa. Pochodzący z Australii i działający w 30 krajach na sześciu kontynentach brand, uruchomił tu swój pierwszy sklep w tej części województwa śląskiego.

W ofercie można znaleźć biżuterię pozłacaną, posrebrzaną, a także wykonaną ze stali szlachetnej, w tym m.in. kolczyki, bransoletki, broszki czy piny. Ciekawostką jest to, że oferta sklepu co tydzień wzbogacana jest aż o 150 nowych modeli biżuterii. Nowy najemca zapewnia też bezpłatny piercing.

– Lovisa to świeży i niezwykle atrakcyjny koncept, który w ostatnich miesiącach dynamicznie rozwija się na polskim rynku. Dla osób, które poszukują nowoczesnej, modnej, ale i przystępnej cenowo biżuterii to dziś nowy obowiązkowy przystanek, od teraz także w Galerii Jurajskiej – mówi Anna Borecka, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

Takim punktem na mapie centrum jest także właśnie otwarty pop-up store Tchibo. Na powierzchni 98 m kw. kupujący znajdą setki produktów w outletowych cenach. Oferta sklepu obejmuje oprócz kaw, ekspresów i wszystkiego co niezbędne do ich zaparzania, także m.in. akcesoria do domu i ogrodu, ubrania, bieliznę, pościele czy dekoracje.

– Marka Tchibo jest już znana naszym klientom. Teraz jednak pojawia się w nowej, pop-upowej odsłonie i to w formacie, który pozwala robić zakupy z rabatem przez cały rok. Jesteśmy przekonani, że lokal w takiej formule, gdzie można upolować okazje na wysokiej jakości produkty, szybko przypadnie do gustu odwiedzającym centrum – mówi Anna Borecka.

To jednak nie koniec nowości. Jurajska zyskała także kolejny sklep z ubraniami dla kobiet. W galerii niedawno zadebiutowała polska marka odzieżowa Quiosque, która wprowadziła się do lokalu mającego 121 m kw. To już 58 sklep z ubraniami w Jurajskiej! W jego asortymencie można znaleźć zarówno odzież, jak również dodatki, w tym kurtki, spódnice, sukienki, spodnie, żakiety i bluzki.

– Oferta modowa jest kluczowa dla Galerii Jurajskiej. Dlatego regularnie poszerzamy ten segment, sięgając jednocześnie do współpracy z doskonale znanymi polskimi i zagranicznymi markami, których oczekują po nas nasi klienci. Quiosque jest jednym z takich brandów, który idealnie dopełnia asortyment fashion Jurajskiej – dodaje.

Nie jest to jedyna nowość w modowej części oferty galerii. Salon Monnari już przeniósł się do nowego lokalu, który ma niemal 197 m kw. W większym lokalu działa także sklep marki odzieżowej Tatuum. Brand przeprowadził się z powierzchni 194 m kw. na 250 m kw. Plany dotyczące Jurajskiej ma także lokalny koncept Lody Czewskie, z którym niedawno podpisano umowę. Marka stworzy w galerii lokal z ofertą lodów rzemieślniczych.

Cała galeria jest dziś już w ponad 98% wynajęta.

 

Źródło: Galeria Jurajska/Guarana PR
Tagi: Galeria Jurajska, Częstochowa, GTC SA


***

Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. m kw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W efekcie dziś to najchętniej wybierana galeria w mieście i jedna z najpopularniejszych w regionie. W Galerii Jurajskiej można znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki. Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), H&M, TK Maxx, Mango, New Yorker, Douglas, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, Smyk, Apart i wiele innych. W obiekcie działa także strefa rozrywki Bajkowy Labirynt. Operatorem spożywczym jest natomiast Biedronka. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić ponad 2330 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród przy bulwarach Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym spektakularną strefę dydaktyczno-wypoczynkową z licznymi akwariami słono- i słodkowodnymi. Właścicielem galerii jest GTC S.A.

Grupa GTC jest wiodącym inwestorem i deweloperem działającym na rynku nieruchomości, koncentrującym się na Polsce i stolicach krajów Europy Środkowo-Wschodniej. W ciągu prawie 30 lat działalności, GTC wybudował w Europie Środkowo-Wschodniej 78 nowoczesnych obiektów biurowych i handlowych o wysokim standardzie, o łącznej powierzchni 1,4 mln m kw. Obecnie GTC aktywnie zarządza portfelem nieruchomości komercyjnych, na który składa się 43 budynków komercyjnych oferujących ok. 754 tys. m kw. powierzchni biurowej i handlowej do wynajęcia w Polsce, Węgrzech, Bukareszcie, Belgradzie, Zagrzebiu i Sofii. Ponadto Grupa realizuje 440 tys. m kw. powierzchni komercyjnej w stolicach Europy Środkowo Wschodniej, z których ponad 33 tys. m kw. są w trakcie budowy. Akcje GTC S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu. 

 

 
Przypisane branże