Sephora w Jurajskiej w nowej odsłonie Opublikowano 4 września 2024
• Sephora w Galerii Jurajskiej przeszła metamorfozę.
• W lokalu zakończył się właśnie remont, w efekcie którego wprowadzono najnowszy koncept handlowy marki.
• Jurajska jest jednym z pierwszych centrów handlowych w województwie śląskim, w którym sieć perfumerii wprowadziła tego typu zmiany.

Marki obecne w Galerii Jurajskiej coraz częściej decydują się na modernizację swoich sklepów, a przy okazji także na lokalny debiut nowych formatów i konceptów handlowych. Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat aż 14 najemców zrealizowało takie inwestycje.

Ostatnio do tego grona dołączyła Sephora, która przez ostatnie dwa miesiące prowadziła intensywne prace rewitalizacyjne w swoim lokalu. W ich rezultacie powstała druga w województwie śląskim przestrzeń marki stworzona według założeń najnowszego konceptu handlowego.

Cały lokal przeszedł gruntowną przebudowę. Zmieniono układ sklepu oraz dopasowano go jeszcze silniej do potrzeb klientów. Wprowadzono również czytelną nawigację stref i kategorii oraz nową strefę wejścia. Odświeżono także posadzkę, instalacje, zabudowy, meble oraz elementy identyfikacji wizualnej.

Wszystkie zmiany były skoncentrowane na rozwoju customer experience. W perfumerii pojawił się m.in. tzw. pickup wall, czyli miejsce, w którym wygodnie i samoobsługowo można odebrać produkty zamówione online. Wkrótce zainstalowane zostaną tam także stanowiska kas samoobsługowych – zapowiada Sephora.

– Zmiany, jakie zaszły w lokalu Sephora, są spektakularne. Klienci od teraz mogą nie tylko robić zakupy w odświeżonej aranżacji, ale także mają do dyspozycji nowe rozwiązania, które podnoszą komfort zakupów. Cieszy nas, że marka, która jest naszym partnerem już od 15 lat, zdecydowała się na tak dużą modernizację. Co więcej, niezmiennie dostrzega w nas atrakcyjną biznesowo lokalizację, o czym świadczy fakt, że jesteśmy jedną z pierwszych w województwie śląskim galerii handlowych, w której zagościł najnowszy koncept marki – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Zmienia się nie tylko przestrzeń perfumerii. Także jej oferta staje się coraz szersza. Wraz z reopeningiem Sephora, w Jurajskiej zadebiutowały tzw. zapachy niszowe. Wśród marek, które można teraz tam znaleźć, są m.in. Juliette Has a Gun, Luxury Collection, Etat Libre d’Orange, Maison Margiela czy Tom Ford Private Blend.

Ponadto dostępne są tam liczne marki na wyłączność, w tym kultowe brandy makijażowe, np. Rare Beauty, Milk Makeup, pielęgnacyjne nowości od Glow Recipe, Eisenberg, Sephora Collection, Ole Henriksen czy Drunk Elephant oraz zapachy, np. Salvatore Ferragamo. W tej lokalizacji klienci kupią też marki i linie premium dostępne na wyłączność, m.in. Dior Prestige, Eisenberg Excellence czy Guerlain Haircare.

– Galeria Jurajska nieustannie się rozwija. Z jednej strony poszerzamy ofertę o nowe marki lifestylowe, których oczekują nasi klienci. Z drugiej strony brandy, które są u nas od lat, inwestują w zmiany swoich przestrzeni. Dzięki temu tworzymy ofertę, która stale się unowocześnia i podąża za potrzebami klientów oraz trendami, zapewniając dostęp do unikalnych marek, najnowszych konceptów, w tym opartych na omnichannel, ale także nowości ofertowych – mówi Anna Borecka.

– To buduje naszą pozycję w regionie i rynkową przewagę, a także sprawia, że już od 15 lat, czyli od otwarcia, jesteśmy dla mieszkańców Częstochowy i okolic destynacją zakupową nr 1, zwłaszcza na zakupy związane z szeroko rozumianym lifestyle – dodaje.

Wypowiedział się ekspertAnna BoreckaDyrektor Galerii Jurajskiej
Przypisane branże