– Za sprawą otwarcia The North Face wzmacniamy po raz kolejny naszą ofertę modową, ale także uzupełniamy segment sportowy, tworząc nową, atrakcyjną destynację zakupową zarówno dla osób poszukujących odzieży outdoorowej, jak i ceniących sobie modę w nowoczesnym, sportowym wydaniu – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.
– Debiut ten idealnie wpisuje się także w naszą strategię rozwoju tenant-mixu. To już kolejna marka w naszym portfolio, którą klienci na lokalnym rynku znajdą wyłącznie w Jurajskiej. Tym samym jeszcze bardziej podkreślamy unikalność naszej oferty, zwłaszcza w segmencie fashion, oraz umacniamy pozycję galerii jako najciekawszego kierunku zakupów w północnej części woj. śląskiego – dodaje.
The North Face to amerykańska marka znana m.in. z odzieży i obuwia outdoorowego oraz wysokiej jakości produktów stworzonych z myślą o aktywnościach na świeżym powietrzu. Marka jest popularna zarówno wśród alpinistów, podróżników, turystów górskich, narciarzy, jak i osób ceniących sobie modę miejską oraz doskonale zaprojektowany sportowy luz.
Tworząc swoje kolekcje, The North Face współpracuje z artystami i projektantami, dzięki czemu ma dziś status jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek outdoorowych na świecie. W nowym salonie brandu w Jurajskiej kupujący znajdą m.in. topowe kurtki NUPTSE, lifestylową odzież i obuwie oraz plecaki, torby i wyposażenie, a także akcesoria, w tym chociażby czapki czy rękawice.
– Pozycja lidera, chłonny rynek konsumencki, a także rozwój Jurajskiej w ostatnich latach sprawiają, że najmem w obiekcie interesują się najwięksi gracze, postrzegający nasze centrum jako atrakcyjną biznesową lokalizację oraz partnera, z którym warto zadebiutować na rynku lokalnym. Otwarcie The North Face jest tego najlepszym przykładem – mówi Anna Borecka i dodaje: – Marka po raz pierwszy pojawia się w północnej części województwa śląskiego. Co więcej, jej debiut to odpowiedź na potrzeby zakupowe naszych klientów, którzy oczekują, że w Jurajskiej dostępne będą najpopularniejsze i najchętniej dziś wybierane w Polsce marki krajowe i zagraniczne.
The North Face otwiera sezon debiutów w Galerii Jurajskiej. Oprócz tej marki niebawem pojawi się tam także salon Rituals Cosmetics. Jednocześnie, pod koniec sierpnia, Sephora po remoncie uruchomiła tu salon w swoim najnowszym koncepcie. Trwają także prace remodelingowe w sklepach New Yorker i Intersport.
– Oferta Galerii Jurajskiej zmienia się i modernizuje jednocześnie. Z jednej strony, w strategii leasingowej stawiamy na obecność nowych marek, które wpisują się w aktualne trendy zakupowe. Z drugiej, zachęcamy najemców do modernizacji. Na przestrzeni ostatnich dwóch lat taką inwestycję zrealizowało już 14 marek, czego owocem było m.in. wprowadzenie najnowszych konceptów – mówi Anna Borecka.
źródło: Biuro Prasowe Galerii Jurajskiej