Intersport w Galerii Jurajskiej przeszedł spektakularną metamorfozę Opublikowano 28 paźdźiernika 2024
Klienci odwiedzający Galerię Jurajską mogą zrobić już zakupy w odświeżonym salonie Intersport. Marka zdecydowała się m.in. na zmianę aranżacji sklepu, wprowadziła nowe rozwiązania cyfrowe oraz poszerzyła ofertę. To już kolejny najemca Jurajskiej, który w ostatnim czasie zdecydował się na remodeling swojego lokalu.

– W Galerii Jurajskiej rośnie liczba najemców, którzy decydują się na remont, remodeling lub wprowadzenie do działającego lokalu najnowszego konceptu handlowego. Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat takie inwestycje zrealizowało aż 16 naszych wieloletnich partnerów. W efekcie przestrzeń zakupowa w Jurajskiej nieustannie się zmienia i unowocześnia – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

– Zyskują na tym przede wszystkim nasi klienci. Marki bowiem nie tylko odświeżają design swoich sklepów, ale przy okazji wprowadzają wiele nowości, w tym związanych z ofertą handlową, komfortem robienia zakupów, rozwiązaniami omnichannelowymi i cyfrowymi oraz rozwojem doświadczeń zakupowych. Zmiany wprowadzone przez Intersport są tego najlepszym przykładem – dodaje.

Sportowy multibrand, obecny w Jurajskiej od 2009 roku, poddał swój sklep całkowitemu remodelingowi. Celem prac było stworzenie funkcjonalnej i estetycznej przestrzeni, która łączy design z wygodą zakupów, a także odpowiada na potrzeby różnorodnych klientów. Dlatego lokal podzielono na kilka tematycznych stref: Sportowy Styl, Trening i Bieg, Team Sport, Young Athletes, Pool, Outdoor i Active.

– Każda ze stref została zaprojektowana z myślą o ergonomii i wygodzie, z wyraźnym podziałem na odzież, obuwie i akcesoria. Taki układ ma ułatwić zakupy oraz nawigację po mającym 801 m kw. sklepie. Centralnym punktem nowej aranżacji stała się natomiast strefa Performance, umiejscowiona w sercu sklepu, zgodnie z hasłem „THE HEART OF SPORT”. Przestrzeń ta łączy innowacyjne technologie i wsparcie dla sportowców, oferując specjalne strefy takie jak Legs Bar i Bra Bar, które zapewniają dodatkowy komfort i funkcjonalność – mówi Tomasz Dąbrowski, dyrektor sieci sprzedaży Intersport.

Zyskała także oferta. Odświeżony Intersport oferuje szeroki wybór odzieży, obuwia i akcesoriów dostosowanych do różnych dyscyplin sportowych i aktywności – od codziennych treningów po specjalistyczne wymagania. Nie brakuje tu popularnych, renomowanych marek, które gwarantują najwyższą jakość.

– Nowa aranżacja sklepu łączy nowoczesny design z funkcjonalnością i cyfrowymi innowacjami, tworząc przestrzeń, która nie tylko przyciąga wzrok, ale także spełnia najwyższe standardy komfortu i efektywności. Dzięki starannie zaplanowanym strefom, szerokiemu asortymentowi i zaawansowanym technologiom zakupy w Intersport stają się teraz bardziej przyjemne, intuicyjne i nowoczesne – wyjaśnia Tomasz Dąbrowski.

Remodeling Intersport to kolejna duża zmiana w ofercie Jurajskiej w ostatnich tygodniach. Ostatnio zmiany zaszły także w salonach Sephora i New Yorker. Oferta zyskała także The North Face i Rituals Cosmetics.

– Marki dostrzegają potencjał biznesowy i leasingowy Jurajskiej. Obiekt stale zyskuje nowych najemców, w tym z kluczowych dla nas branż lifestylowych. Jednocześnie nasi wieloletni partnerzy, podążając za trendami na rynku, przechodzą metamorfozy. To sprawia, że oferta galerii stale ewoluuje, dopasowuje się do aktualnych potrzeb zakupowych, różnych pokoleń konsumentów i zjawisk panujących na rynku handlowym – mówi Anna Borecka.

– Marki do obecności w Jurajskiej oraz inwestycji zachęca rozwój obiektu w ostatnich latach, jego silna regionalna pozycja, mocna oferta oparta na markach fashion czy szeroki rynek konsumencki, jaki zapewniamy. Ponadto jako lider na lokalnym rynku, stale inwestujemy w rozwój, aby zapewnić najemcom i klientom jak najwyższy poziom komfortu oraz nowoczesne rozwiązania, odpowiadające na zmieniające się potrzeby rynku. To sprawia, że dziś jesteśmy pierwszym wyborem dla wielu marek, które chcą związać swoją przyszłość z dynamicznie rozwijającym się miejscem – dodaje.

 


Tagi: Galeria Jurajska, Częstochowa, GTC SA

 

 

 
Wypowiedział się ekspertAnna BoreckaDyrektor Galerii Jurajskiej
Przypisane branże