Galeria Jurajska łączy siły z Wojewódzkim Ośrodkiem Ruchu Drogowego. Cel – promocja bezpieczeństwa na drodze Opublikowano 26 maja 2025

Galeria Jurajska w Częstochowie podpisała umowę o strategicznej współpracy z Wojewódzkim Ośrodkiem Ruchu Drogowego w Częstochowie. Celem nowej kooperacji będzie promocja wśród klientów galerii zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego, a także podnoszenie jego poziomu wśród lokalnej społeczności – informuje obiekt.

Galeria Jurajska konsekwentnie inwestuje w relacje z lokalnym otoczeniem, które dziś stanowi fundament aktywności CSR obiektu, a także realizowanej przez galerię strategii community relations. Efektem tego jest najnowsze partnerstwo, w jakie wszedł obiekt.

Zawarte porozumienie zakłada wspólne działania na rzecz promowania zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego, podnoszenia świadomości społecznej w tym zakresie – w szczególności wśród pieszych, a zwłaszcza dzieci – oraz wspierania szeroko zakrojonych inicjatyw edukacyjnych realizowanych przez WORD.

 

W ramach współpracy planowana jest także organizacja wspólnych wydarzeń promocyjnych i szkoleniowych na terenie Galerii Jurajskiej, których celem będzie edukacja w zakresie bezpiecznego poruszania się po drogach. Obiekt aktywnie włączy się również w kampanie informacyjne i edukacyjne realizowane przez ośrodek.

 

– Galeria Jurajska od lat przypomina, jak bezpiecznie poruszać się po drogach. Wielokrotnie, w ramach naszych wydarzeń i akcji, poruszaliśmy temat skutków jazdy pod wpływem alkoholu oraz konsekwencji wypadków komunikacyjnych. Przypominaliśmy również opiekunom, jak zadbać o bezpieczeństwo dziecka w samochodzie, w drodze do szkoły czy w przestrzeni publicznej – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

 

– Współpraca z Wojewódzkim Ośrodkiem Ruchu Drogowego sprawia, że temat bezpieczeństwa drogowego na stałe wpisuje się w naszą strategię działań CSR. Dzięki tej kooperacji zyskujemy solidnego partnera merytorycznego, z którym wspólnie możemy edukować lokalną społeczność, a tym samym przyczyniać się do wzrostu świadomości społecznej.

 

Także WORD wiąże duże nadzieje związane z umowa. – Galeria Jurajska to kolejny istotny partner naszego ośrodka. Dzięki tej współpracy zyskujemy nie tylko sojusznika w regionie, ale także dostęp do szerokiego grona odbiorców, w tym tysięcy zmotoryzowanych osób, które każdego dnia odwiedzają obiekt – mówi Łukasz Banaś, dyrektor Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie.

 

– To dla nas szansa na skuteczniejsze dotarcie z kluczowymi treściami edukacyjnymi oraz kampaniami informacyjnymi do mieszkańców Częstochowy i okolic. Umowa otwiera również nowe możliwości w zakresie organizacji wydarzeń, warsztatów i akcji promujących odpowiedzialne zachowania na drodze – dodaje.


Źródło: Galeria Jurajska/Guarana PR

 

Przypisane branże