– Galeria Jurajska to projekt o niezmiennie dużym potencjale biznesowym, który przyciąga uwagę największych graczy. Marki do inwestycji w najem skłania niekwestionowana pozycja lidera, jaką obiekt ma w regionie, ale także szeroki i atrakcyjny rynek konsumencki, jaki zapewnia partnerom biznesowym. Nie bez znaczenia jest także rozwój galerii oraz notowane wyniki, które cechuje silny trend wzrostowy – zarówno footfallu, jak i obrotów, przewyższający wskaźniki rynkowe – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.
– To sprawia, że konsekwentnie poszerzamy ofertę o kolejne debiuty i marki, które na lokalnym rynku dostępne są wyłącznie u nas. Stale przybywa też najemców, którzy realizują znaczące inwestycje, modernizując swoje lokale. W 2024 roku takie prace wykonało aż dziewięciu kluczowych najemców. W tym roku kolejne marki dołączają do tego grona. W efekcie przestrzeń zakupowa Jurajskiej stale się unowocześnia, podążając za klientem i trendami zakupowymi – dodaje.
Wśród marek, które ostatnio zasiliły ofertę Jurajskiej, znaleźć można m.in. markę Lilou, która słynie z personalizowanej biżuterii i akcesoriów. Nowy najemca, który wynajął ponad 66 m kw. w galerii, uruchomił butik połączony z atelier, czyli pracownią, w której biżuteria jest grawerowana i konfigurowana zgodnie z życzeniami klientów.
Zyskała także strefa food court. W jej przestrzeni zadebiutowała restauracja Viva Italia – nowy koncept gastronomiczny, który w menu oferuje pizze oraz makarony. Restauracja wynajęła 35 m kw. Nowością w Jurajskiej jest także Crazy Bubble – największa sieć serwująca bubble tea w Polsce i Europie, która uruchomiła w galerii lokal w swoim najnowszym koncepcie – ze stolikami. Najemca zajął powierzchnię 36 m kw.
– Galeria Jurajska to obiekt niemal w 100% skomercjalizowany, którego oferta dopasowana jest do lokalnego rynku. Prace, które dziś realizujemy, mają na celu przede wszystkim zasilenie kluczowych segmentów. Stawiamy przy tym na współpracę z markami, dzięki którym wzmacniamy unikalny charakter naszej oferty. Tego typu strategia sprawia, że jesteśmy dziś dla aż 92% mieszkańców regionu destynacją zakupową nr 1 – dodaje.
Wpływ na to mają także modernizacje marek. Pod koniec kwietnia tego typu prace sfinalizowała marka Mohito, należąca do portfolio LPP. W rezultacie cała przestrzeń sklepu, mająca ponad 565 m kw. powierzchni najmu, została dopasowana do najnowszego konceptu handlowego marki. Sieć dołączyła tym samym do grona takich brandów jak m.in. New Yorker, Bershka, Stradivarius czy Sephora, które również odświeżyły swoje lokale.
– Modernizacje prowadzone przez najemców są kluczowe dla pozycji Jurajskiej. Dzięki nim nie tylko zmienia się przestrzeń sklepów, ale przede wszystkim dopasowuje ona do najnowszych trendów, zarówno konsumenckich, jak i związanych z retail designem. To uatrakcyjnię obiekt, tym bardziej, że często w ślad za pracami remontowymi idzie wprowadzenie najnowszego konceptu, poszerzenie oferty czy wdrożenie rozwiązań omnichannelowych – mówi Anna Borecka.
Ten kierunek Jurajska planuje umacniać. – Pierwsze miesiące 2025 roku dały nam dobry start. Przed nami natomiast otwarcia, które jeszcze tej wiosny zagoszczą w obiekcie. Finalizujemy także kolejne rozmowy. Nie brakuje także marek, które przymierzają się do modernizacji. Skala tych ostatnich prac jest coraz większa – dodaje.
Źródło: Galeria Jurajska/Guarana PR