Mohito w Galerii Jurajskiej już po metamorfozie. Tak prezentuje się odświeżony salon Opublikowano 7 maja 2025
Mohito dołączyło do grona najemców Galerii Jurajskiej, którzy w ciągu ostatnich miesięcy przeprowadzili spektakularne modernizacje lokali. Należąca do portfolio LPP marka odzieżowa zakończyła właśnie remont swojego sklepu i zaprezentowała go w nowej odsłonie.

 

 

W efekcie prac cała przestrzeń zakupowa Mohito, licząca dziś ponad 565 m kw. powierzchni najmu, została dopasowana do najnowszego konceptu handlowego marki. Taka realizacja ma pozytywnie wpłynąć na komfort robienia zakupów.

Odświeżony lokal zyskał nową, jaśniejszą aranżację, a także nowe, bardziej przestronne wejście, które zaprasza klientów. Zmodernizowano także witrynę – obecnie jest ona zdecydowanie większa. Wśród udogodnień dla klientów pojawiła się natomiast większa liczba stanowisk kasowych.

– Galeria Jurajska stale ewoluuje, co jest efektem inwestycji w obiekt, ale także prac, jakie systematycznie realizują nasi wieloletni partnerzy biznesowi. Tylko w ciągu ostatnich miesięcy aż 10 marek przeprowadziło prace remontowe swoich lokali, wdrażając przy tym nowe koncepty sprzedażowe, często zintegrowane z rozwiązaniami omnichannelowymi – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

– Realizacja Mohito wpisuje się w ten kierunek zmian, który obejmuje przede wszystkim lokale marek modowych i lifestylowych. Sprawia to, że klienci Jurajskiej mogą robić zakupy w nowocześnie zaaranżowanych przestrzeniach, jeszcze lepiej dopasowanych do ich potrzeb, ale także trendów konsumenckich czy zmian w modelu robienia zakupów – dodaje.

Do tej pory prace modernizacyjne, oprócz Mohito, wykonało wielu kluczowych najemców Galerii Jurajskiej. W zeszłym roku remont przeprowadzono m.in. w dwóch sklepach należących do Inditex – Stradivarius i Bershka, sklepie sieci odzieżowej New Yorker, który dodatkowo powiększono o 195 m kw., sklepie sportowym Intersport oraz perfumerii sieci Sephora. Remont wykonała też Pizza Hut.

– Zmiany wprowadzane w Galerii Jurajskiej są istotnym elementem realizowanej strategii wzmacniania jej pozycji jako wiodącej destynacji zakupowej w regionie oraz budowania trwałej przewagi konkurencyjnej. Dzięki modernizacjom jesteśmy w stanie zaoferować klientom nową jakość zakupów, unikalne lokalnie doświadczenia zakupowe oraz nowości, jakie wprowadzają brandy do swoich sklepów – mówi Anna Borecka.

– W rezultacie nie tylko wzmacniamy nasz tenant-mix, ale także sprawiamy, że stale rośnie zadowolenie klientów z robienia zakupów w galerii. Widać to w badaniach, jakie w zeszłym roku zrealizowaliśmy z Market Side. Aż 94 proc. klientów, którzy nas dziś odwiedzają, wychodzi z Jurajskiej z zakupami, a dla 92% mieszkańców północnej części woj. śląskiego jesteśmy kierunkiem zakupów nr 1. Jest to zasługa nie tylko dobrze skomponowanego portfolio marek, ale także jego rozwoju „od środka” – m.in. poprzez modernizacje – dodaje.

Źródło: Galeria Jurajska/Guarana PR


 

Przypisane branże