– Rozwijając ofertę Jurajskiej, koncentrujemy się dziś przede wszystkim na wprowadzaniu do tenant-mixu unikalnych lokalnie marek, które do tej pory były niedostępne w regionie, a także na wzmacnianiu kluczowych dla footfallu i atrakcyjności galerii segmentów. Wyczekiwany debiut marki Homla jest najlepszym przykładem realizacji tej strategii – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.
– Dzięki temu otwarciu Jurajska umacnia swoją pozycję na regionalnym rynku, w tym pozycję kluczowej destynacji zakupowej dla osób poszukujących szerokiej oferty kategorii home & decor. Co więcej, po raz kolejny wprowadzamy do oferty markę, jakiej oczekiwali w badaniach klienci, podążając tym samym za potrzebami lokalnego rynku, a także – co kluczowe – trendami konsumenckimi – dodaje.
Homla natomiast podąża za trendami w designie. Marka, należąca do spółki N2H, od lat dynamicznie rozwija się na polskim rynku, stając się jednym z kluczowych graczy w swoim segmencie. Brand znany jest z tworzenia pięknych i funkcjonalnych przedmiotów do m.in. kuchni, jadalni, salonu, sypialni, łazienki czy ogrodu. W jego ofercie znaleźć można także meble. Homla posiada dziś ponad 90 sklepów w całym kraju, prowadzi również sprzedaż online.
– Homla wprowadza do Jurajskiej tysiące przedmiotów, dzięki którym można zaaranżować różne przestrzenie w domu lub mieszkaniu, a nawet w ogrodzie czy na tarasie. To obecnie jedna z najszerszych propozycji tego typu w ofercie Jurajskiej. Tym samym powstało miejsce idealne dla osób urządzających nowe mieszkanie, planujących metamorfozę wnętrza lub szukających niebanalnego prezentu – mówi Anna Borecka.
Homla jest już siódmą marką z kategorii wyposażenia wnętrz, która dostępna jest w Jurajskiej. Oprócz niej działają tutaj także takie sklepy, jak m.in. Jysk, Duka, Tescoma, home&you czy Eurofirany. Elementy wyposażenia można znaleźć również w asortymencie takich sklepów jak np. TK Maxx, Pepco czy HalfPrice.
Wraz z najnowszym otwarciem Jurajska zbliża się do 100% komercjalizacji. – Obiekt jest niemal w pełni wynajęty, co jest zasługą jego silnej pozycji lidera w regionie oraz dynamicznego rozwoju w ostatnich latach. Marki przyciąga dziś atrakcyjna przestrzeń galerii, doskonale skomponowany pod lokalny rynek i potrzeby konsumenta tenant-mix, generujący stabilny wzrost footfallu i obrotów, a także szeroki i chłonny rynek konsumencki – mówi Anna Borecka.
– Nie bez znaczenia jest także fakt, że już od ponad 15 lat Galeria Jurajska pozostaje destynacją zakupową numer 1 w regionie, co roku przyciągając ponad 6 milionów klientów. To sprawia, że marki lokujące u nas swoje salony mogą liczyć na rozwój – zarówno w kontekście wzrostu sprzedaży, jak i budowania rozpoznawalności. To przyciąga i czyni Jurajską jedną z najatrakcyjniejszych biznesowo lokalizacji w województwie śląskim – dodaje.