Grupa LPP inwestuje w większy metraż w Galerii Jurajskiej. Intensywne prace remontowe trwają właśnie w salonach House i Cropp. Zakończyły się natomiast w Sinsay. Od końca sierpnia marka działa już na niemal dwukrotnie większej powierzchni.
Brand przeniósł się z lokalu mającego 354 m kw. do salonu o powierzchni aż 640 m kw. Zmienił także adres, przeprowadzając w ramach poziomu +1 galerii. Sklep w nowej odsłonie powiększony został o 290 m kw. Była to największa przeprowadzka LPP z zaplanowanych na 2018 rok w Jurajskiej.
W wyniku przeprowadzki salon zyskał nowy wystrój, a także większą przestrzeń magazynową. Dzięki takiemu ruchowi Sinsay znacznie powiększył ofertę dostępną w Galerii Jurajskiej, a także zapewnił klientom stały dostęp do pełnej oferty rozmiarowej.
- Nasza decyzja o zwiększeniu powierzchni salonu Sinsay w Galerii Jurajskiej to jeden z elementów konsekwentnie realizowanej strategii dla tej marki. Tylko w zeszłym roku powierzchnia salonów Sinsay wzrosła o ponad 20 proc., co znalazło swoje odbicie w sprzedaży kolekcji. To dla nas wyraźny sygnał, że oferta Sinsay jest przyjmowana z zadowoleniem. Decyzja o powiększeniu salonu była zatem naturalną konsekwencją powodzenia marki na rynku – mówi Ewa Gregorczyk Dyrektor ds. Sprzedaży SiNSAY POLSKA & EXPORT.
Jednocześnie trwają prace nad pozostałymi lokalami należącymi do LPP. Marka Cropp zajęła już sąsiedni lokal, w efekcie czego z 460 m kw. sklep ulegnie powiększeniu do 621 m kw. W salonie brandu trwają właśnie prace remontowe. Podobnie jest w House, który z 470 m kw. przeprowadził się do lokalu 594 m kw. Tam również trwa remont. W sumie LPP wynajęło w Galerii Jurajskiej aż 570 m kw. dodatkowej powierzchni!
- Dzięki zmianom w salonach LPP zyska nasza oferta modowa. Nasi klienci będą mieli okazję robić zakupy nie tylko w najnowocześniejszych salonach Sinsay, House i Cropp w regionie, będą mieli także dostęp do znacznie szerszego asortymentu popularnych, polskich odzieżowych „sieciówek”. Patrząc na to, jak dużym zainteresowaniem cieszą się te brandy, jesteśmy przekonani, że ostatnie modernizacje spotkają się z ciepłym przyjęciem – mówi Anna Borecka-Suda, leasing manager Galerii Jurajskiej.
Zmiany w salonach 3 marek nie są jednak pierwszymi zmianami, na jakie w Galerii Jurajskiej zdecydowało się LPP. Dwa lata temu po 6 latach działalności znacznie powiększono sklep Reserved, przenosząc go z 1577 m kw. do dwukrotnie większego i dwupiętrowego lokalu mającego aż 2841 m kw. W efekcie powstał największy salon marki w Polsce.
- Tutejszy rynek jest bardzo przychylny dla marek LPP. Sklepy działające w galerii praktycznie nie mają konkurencji w promieniu 80 km. Cieszą się więc sporym zainteresowaniem klienta. Stanowią także ważny element naszej oferty modowej, dopełniając bogatą i szeroką propozycję sieci odzieżowych, jakie klient znajduje w Jurajskiej. Tym bardziej więc cieszy nas, że marki LPP rozwijają się – dodaje Borecka-Suda.
Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. m kw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W efekcie dziś to najchętniej wybierana galeria w mieście i jedna z najpopularniejszych w regionie. Tylko w 2017 roku galerię odwiedziło blisko 7 mln osób. W Galerii Jurajskiej można znaleźć blisko 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki. Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Biedronka, Douglas, Carry, TruTrussardi, Apart i wiele innych. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić 2000 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym strefę dydaktyczną premium z akwariami (morskim i słodkowodnym). Właścicielem galerii jest GTC S.A.