Nowa linia kreatywna Galerii Jurajskiej zainspirowana PANTONE Opublikowano 8 stycznia 2019
Jakie kolory będą modne w 2019 roku? Odpowiedź na to pytanie będzie można znaleźć w 15 kampaniach najnowszej linii kreatywnej Galerii Jurajskiej.

Co roku Pantone Color Institute podpowiada projektantom oraz fashionistom na całym świecie, jakie kolory będą modne w danym roku i sezonie. To barwy, które będą pojawiać się na wybiegach, w make-up’ie, w naszych szafach, a nawet w naszych wnętrzach.

W 2019 roku Galeria Jurajska postanowiła również zabawić się w kolorystycznego trensettera. W 15 kreacjach swojej najnowszej linii kreatywnej największe centrum handlowe w Częstochowie podpowie klientom, jakie kolory w tym roku będą  modne.

Każda z kampanii promującej np. koncert, urodziny czy pokazy mody będzie nawiązywała do jednej barwy. Co więcej, w warstwie graficznej odsłony zainspirowane będą także słynnym wzornikiem kolorów - PANTONE. Do inspiracji nawiązywać będzie także hasło całej linii kreatywnej - „Colour Inspirations”.

- W 2019 roku sięgamy po metaforę słynnego wzornika kolorów PANTONE i bawimy się barwami, które inspirują świat mody. Każda z kampanii w naszej nowej linii kreatywnej dedykowana będzie innej barwie. Będzie to jednocześnie podpowiedź dla naszych klientów, który kolor w danym sezonie warto mieć w swojej szafie  – mówi Violetta Dziubin – Łuszczyk, marketing manager Galerii Jurajskiej.

Swoją najnowszą linią kreatywną centrum handlowe chce podkreślić także swój modowy charakter. – Jesteśmy galerią „fashion” i w tym roku bardzo wyraźnie to komunikujemy. Łączymy kolory ze wzornika z mocnymi i dynamicznymi zdjęciami rodem z najlepszych magazynów mody. Dzięki takiemu zestawieniu promujemy nie tylko nasze wydarzenia i akcje, ale także modowy klimat naszej galerii – dodaje.

Ten klimat udzielać będzie się Jurajskiej przez cały 2019 rok. – Przekazy jakie zaplanowaliśmy na ten rok są świeże, ekscytujące i porywające. W kolejnych odsłonach nie chcemy tylko komunikować, ale także inspirować i działać na wyobraźnię naszych klientów. Fakt, że sięgamy po żywe kolory sprawi natomiast, że trudno będzie nas nie zauważyć na mieście – mówi przedstawicielka galerii.

Ale zabawa PANTONE to nie jedyna ciekawostka nowej linii kreatywnej. Galeria Jurajska po raz pierwszy sięga także po monochromatyczny logotyp, rezygnując z pięciobarwnego znaku. – Logotyp w nowej linii jest uproszczony, a przez to elegancki i artystyczny. Rezygnując z koloru w nim jeszcze bardziej podkreślamy nasze inspiracje kolorystyczne, estetykę kampanii oraz przekaz energetyczny, jaki niesie nowa – dodaje.

Nowy sezon już otwiera kampania pod hasłem „indyGO wyprzedaże”, której „bohaterem” jest kolor indygo. Grafiki zachęcające do zakupów już pojawiły się na kilkudziesięciu tablicach outdoorowych, a także w kampanii on-line i w social mediach. Kampania, z jaką w tym roku wychodzi Jurajska ma się przede wszystkim wyróżniać na tle innych komunikatów.

– Stawiamy na świeżość i artyzm. Pokazując w ciągu roku 15 kolorów prezentujemy także różne odcienie Galerii Jurajskiej. Jesteśmy dynamiczną, zmieniająca się galerią modową, ale także obiektem, w którym można spotykać się ze znajomymi, bawić się, spędzać ciekawie niedzielę czy uczestniczyć w unikalnych wydarzeniach. Zależało nam na tym, aby to podkreślić w tym roku, a tym samym zwrócić uwagę na to, co w nas unikalne  – podsumowuje Dziubin-Łuszczyk.

Za kreację odpowiada agencja madeinbrain studio z Krakowa.

 

***

Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. m kw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W efekcie dziś to najchętniej wybierana galeria w mieście i jedna z najpopularniejszych w regionie.  Tylko w 2018 roku galerię odwiedziło blisko 7,2 mln osób. W Galerii Jurajskiej można znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki.  Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Biedronka, Douglas, Carry, TruTrussardi, Apart i wiele innych. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić 2000 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym strefę dydaktyczną premium z akwariami (morskim i słodkowodnym). Właścicielem galerii jest GTC S.A.

 

 

Przypisane branże