Guess wzmacnia ofertę modową Galerii Jurajskiej Opublikowano 28 maja 2019

Kluczowy dla Galerii Jurajskiej segment modowy oferty wzbogacił się o kolejną zagraniczną markę. Swój salon w centrum handlowym otworzyła właśnie marka Guess.
Galeria Jurajska poszerza swoją ofertę w segmencie modowym. Nowym najemcą centrum handlowego została właśnie marka Guess. To już 65 sklep z ubraniami w tym obiekcie, a także kolejny interesujący punkt w całej ofercie „fashion” częstochowskiej galerii.

- Szeroko pojęta moda zajmuje już 58 proc. GLA centrum. Na ofertę składają się zarówno topowe polskie marki, jak również znane zagraniczne brandy.  Stale także pracujemy nad rozwojem tego segmentu wprowadzając zarówno nowych najemców, jak również tworząc obecnym warunki do rozwoju - mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

Tylko w ciągu ostatniego roku aż 22 najemców segmentu modowego zdecydowało się na powiększenie lokalu, relokację lub modernizację wśród nich m.in. Cropp, House i Sinsay. Centrum wzbogaciło się także o 3 dodatkowe marki modowe, w tym m.in. Jack&Jones i Puccini . Teraz do tego grona dołącza także Guess.

Amerykański brand, dla którego będzie to pierwszy salon w Częstochowie, zajął powierzchnię 275 m kw. W nowym sklepie można znaleźć szeroki wybór ubrań i obuwia dla kobiet i mężczyzn, a także akcesoria m.in. torebki, biżuterię, zegarki i okulary.

- To już 25 zagraniczna marka modowa, która nam zaufała. Guess wzmacnia przede wszystkim naszą ofertę odzieżową, a także ofertę marek z wyższej półki, które już są dostępne w naszym centrum. To także kolejne miejsce, w którym klienci znajdą szeroki wybór akcesoriów - mówi Borecka - Suda.

I faktycznie, oferta modowa Galerii Jurajskiej staje się coraz atrakcyjniejsza, ale także coraz bardziej urozmaicona, zarówno pod względem marek, jak i konceptów.

- W centrum można znaleźć dziś  m.in. kompletną ofertę polskich i zagranicznych sieci, z markami Inditex, LPP i H&M na czele. Jednocześnie rozwijamy także w centrum ofertę premium, na którą składają się nieco droższe brandy i marki z wyższej półki, chociażby TruTrussardi i teraz także Guess - mówi Borecka-Suda.

- Tworzymy tym samym nowoczesną, wielkomiejską ofertę fashion, która zaspokaja różne potrzeby zakupowe klienta na lokalnym rynku i która dopasowana jest do różnych portfeli. Sprawia to, że dla mieszańców kilkunastu okolicznych miast jesteśmy dziś destynacja nr 1 na zakupy modowe  - dodaje.

***
Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. m kw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W efekcie dziś to najchętniej wybierana galeria w mieście i jedna z najpopularniejszych w regionie.  Tylko w 2018 roku galerię odwiedziło blisko 7,2 mln osób. W Galerii Jurajskiej można znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki.  Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Biedronka, Douglas, Carry, TruTrussardi, Apart i wiele innych. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić 2000 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym strefę dydaktyczną premium z akwariami (morskim i słodkowodnym). Właścicielem galerii jest GTC S.A.


źródło: Galeria Jurajska/Guarana PR

 

 

Przypisane branże