Jurajska ma szansę na międzynarodową nagrodę
Opublikowano 19 lipca 2019
Galeria Jurajska znalazła się finale prestiżowej nagrody ICSC Solal Marketing Awards, jaką co roku przyznaje Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (ICSC). Centrum handlowe nominowano za wielkie otwarcie Bulwarów Jurajskich w 2018 r. To jedyny obiekt z Polski, który nominowany został w tym roku, w kategorii Grand Opening/Expansion/Reurbishment.
Galeria Jurajska ma szansę na najważniejsze międzynarodowe wyróżnienie w branży centrów handlowych! Obiekt właśnie został nominowany do prestiżowej nagrody ICSC Solal Marketing Awards, którą przyznaje Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych, jedna z najstarszych na świecie organizacji zrzeszających przedstawicieli branży.
Centrum handlowe zostało finalistą w kategorii Grand Opening/Expansion/Reurbishment. Trafiło tam dzięki inwestycji w modernizację bulwarów Warty w Częstochowie i hucznemu otwarciu Bulwarów Jurajskich, czyli miejskiego ogrodu nad rzeką, jakie miało miejsce rok temu.
O nagrodę, Jurajska powalczy z trzema pozostałymi nominowanymi, wśród których znalazło się Centro Comercial Torrecardenas z Hiszpanii, MEGA Yekaterinburg w Rosji oraz Rodovre Centrum z Danii. Kategoria, do której trafiła galeria wyróżnia nie tylko najciekawsze europejskie inwestycje w centrach handlowych, ale także działania, które wokół nich się dzieją np. wydarzenia, kampanie czy wielkie otwarcia. W przypadku częstochowskiego obiektu było to otwarcie połączone z Dniem Dziecka w 2018 roku.
- ICSC Solal Marketing Awards to międzynarodowy konkurs, który wyróżnia tylko najciekawsze, najbardziej innowacyjne, nieraz przełomowe działania centrów handlowych. Dlatego cieszy nas, że w tym roku także Jurajska znalazła się w tym gronie. Tym bardziej, że już po raz drugi trafiamy do finału w tej kategorii. Dwa lata temu nominowani byliśmy za przebudowę strefy gastronomicznej - mówi Violetta Dziubin - Łuszczyk, dyrektor marketingu Galerii Jurajskiej.
- To pokazuje tylko jak bardzo jesteśmy dziś rozwojowym obiektem, który nie boi się realizacji odważnych projektów inwestycyjnych i marketingowych, tym samym tworząc na polskim rynku nową jakość. Korzystają na tym przede wszystkim nasi klienci, którzy mogą robić zakupy i spędzać czas wolny w nowoczesnym obiekcie, który dziś może mierzyć się z najlepszymi centrami w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Danii czy Francji. Nominacja to świetny prezent na nasze 10. urodziny, które obchodzimy w tym roku - dodaje.
Nie jest to jednak jedyne wyróżnienie dla Jurajskiej za ten projekt. Kilka dni temu także Polska Rada Centrów Handlowych ogłosiła nominacje do PRCH Retail Awards. W tej nagrodzie galeria nominowana została w kategorii „Kampania Wizerunkowa”. Doceniono to, w jaki sposób centrum handlowe dzięki inwestycji w bulwary Warty umocniło swój image miejsca łączącego zakupy z rozrywką dla całej rodziny.
Przypomnijmy. Na przełomie maja i czerwca zeszłego roku Galeria Jurajska oddała do użytku mające aż 8,5 tys. m kw. zmodernizowane bulwary Warty - pierwszą tego typu inwestycję w mieście. Nad brzegiem rzeki, tuż przy centrum handlowym, powstał nowoczesny miejski ogród, który wypełniły ścieżki i ławki, a także długa aleja spacerowa, służąca też m.in. rolkarzom.
Oprócz tego powstały tutaj także dwa place zabaw dostosowane do różnego wieku dzieci, a także fontanna - tzw. mokry chodnik oraz sadzawka. Cały teren obsadzono zaś roślinnością, w tym roślinami przyjaznymi pszczołom. Ponadto bulwary połączono z dwoma zmodernizowanymi boiskami do siatkówki plażowej, które w Jurajskiej obecne są od lat, tworząc nowoczesną przestrzeń rekreacyjno-rozrywkową.
Z okazji otwarcia bulwarów, Jurajska urządziła huczną, 3- dniową fetę, połączoną z Dniem Dziecka. Wydarzenie wzorowane było na dawnych, miejskich festynach i wypełniało je ponad 30 retro atrakcji. Był to ukłon w kierunku historii miejsca. Zmodernizowane przez Jurajską bulwary były bowiem przez blisko 100 lat popularnym miejscem spotkań, plażowania i grillowania wśród częstochowian. Swoją inwestycją i wydarzeniem, centrum handlowe przywróciło mieszkańcom to miejsce.
- Zależało nam na tym, aby stworzyć w Częstochowie miejsce wyjątkowe, które łączy ze sobą wypoczynek, aktywność, ale także zakupy. Sięgnęliśmy więc po unikalną w skali regionu inwestycję, której efektem jest przestrzeń, w której nasi klienci mogą spędzać wolny, relaksując się tutaj, opalając czy piknikując. Stworzyliśmy tym samym stałą atrakcję, która przyciąga praktycznie przez cały rok, ale także dołożyliśmy swoją cegiełkę w rozwój atrakcji w mieście - mówi Dziubin-Łuszczyk.
Zwycięzców ICSC Solal Marketing Awards poznamy 25 września podczas gali w Londynie.
***
Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. m kw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W efekcie dziś to najchętniej wybierana galeria w mieście i jedna z najpopularniejszych w regionie. Tylko w 2018 roku galerię odwiedziło blisko 7,2 mln osób. W Galerii Jurajskiej można znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki. Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Biedronka, Douglas, Carry, TruTrussardi, Apart i wiele innych. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić 2000 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym strefę dydaktyczną premium z akwariami (morskim i słodkowodnym). Właścicielem galerii jest GTC S.A.
źródło: Galeria Jurajska/Guarana PR
Centrum handlowe zostało finalistą w kategorii Grand Opening/Expansion/Reurbishment. Trafiło tam dzięki inwestycji w modernizację bulwarów Warty w Częstochowie i hucznemu otwarciu Bulwarów Jurajskich, czyli miejskiego ogrodu nad rzeką, jakie miało miejsce rok temu.
O nagrodę, Jurajska powalczy z trzema pozostałymi nominowanymi, wśród których znalazło się Centro Comercial Torrecardenas z Hiszpanii, MEGA Yekaterinburg w Rosji oraz Rodovre Centrum z Danii. Kategoria, do której trafiła galeria wyróżnia nie tylko najciekawsze europejskie inwestycje w centrach handlowych, ale także działania, które wokół nich się dzieją np. wydarzenia, kampanie czy wielkie otwarcia. W przypadku częstochowskiego obiektu było to otwarcie połączone z Dniem Dziecka w 2018 roku.
- ICSC Solal Marketing Awards to międzynarodowy konkurs, który wyróżnia tylko najciekawsze, najbardziej innowacyjne, nieraz przełomowe działania centrów handlowych. Dlatego cieszy nas, że w tym roku także Jurajska znalazła się w tym gronie. Tym bardziej, że już po raz drugi trafiamy do finału w tej kategorii. Dwa lata temu nominowani byliśmy za przebudowę strefy gastronomicznej - mówi Violetta Dziubin - Łuszczyk, dyrektor marketingu Galerii Jurajskiej.
- To pokazuje tylko jak bardzo jesteśmy dziś rozwojowym obiektem, który nie boi się realizacji odważnych projektów inwestycyjnych i marketingowych, tym samym tworząc na polskim rynku nową jakość. Korzystają na tym przede wszystkim nasi klienci, którzy mogą robić zakupy i spędzać czas wolny w nowoczesnym obiekcie, który dziś może mierzyć się z najlepszymi centrami w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Danii czy Francji. Nominacja to świetny prezent na nasze 10. urodziny, które obchodzimy w tym roku - dodaje.
Nie jest to jednak jedyne wyróżnienie dla Jurajskiej za ten projekt. Kilka dni temu także Polska Rada Centrów Handlowych ogłosiła nominacje do PRCH Retail Awards. W tej nagrodzie galeria nominowana została w kategorii „Kampania Wizerunkowa”. Doceniono to, w jaki sposób centrum handlowe dzięki inwestycji w bulwary Warty umocniło swój image miejsca łączącego zakupy z rozrywką dla całej rodziny.
Przypomnijmy. Na przełomie maja i czerwca zeszłego roku Galeria Jurajska oddała do użytku mające aż 8,5 tys. m kw. zmodernizowane bulwary Warty - pierwszą tego typu inwestycję w mieście. Nad brzegiem rzeki, tuż przy centrum handlowym, powstał nowoczesny miejski ogród, który wypełniły ścieżki i ławki, a także długa aleja spacerowa, służąca też m.in. rolkarzom.
Oprócz tego powstały tutaj także dwa place zabaw dostosowane do różnego wieku dzieci, a także fontanna - tzw. mokry chodnik oraz sadzawka. Cały teren obsadzono zaś roślinnością, w tym roślinami przyjaznymi pszczołom. Ponadto bulwary połączono z dwoma zmodernizowanymi boiskami do siatkówki plażowej, które w Jurajskiej obecne są od lat, tworząc nowoczesną przestrzeń rekreacyjno-rozrywkową.
Z okazji otwarcia bulwarów, Jurajska urządziła huczną, 3- dniową fetę, połączoną z Dniem Dziecka. Wydarzenie wzorowane było na dawnych, miejskich festynach i wypełniało je ponad 30 retro atrakcji. Był to ukłon w kierunku historii miejsca. Zmodernizowane przez Jurajską bulwary były bowiem przez blisko 100 lat popularnym miejscem spotkań, plażowania i grillowania wśród częstochowian. Swoją inwestycją i wydarzeniem, centrum handlowe przywróciło mieszkańcom to miejsce.
- Zależało nam na tym, aby stworzyć w Częstochowie miejsce wyjątkowe, które łączy ze sobą wypoczynek, aktywność, ale także zakupy. Sięgnęliśmy więc po unikalną w skali regionu inwestycję, której efektem jest przestrzeń, w której nasi klienci mogą spędzać wolny, relaksując się tutaj, opalając czy piknikując. Stworzyliśmy tym samym stałą atrakcję, która przyciąga praktycznie przez cały rok, ale także dołożyliśmy swoją cegiełkę w rozwój atrakcji w mieście - mówi Dziubin-Łuszczyk.
Zwycięzców ICSC Solal Marketing Awards poznamy 25 września podczas gali w Londynie.
***
Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. m kw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W efekcie dziś to najchętniej wybierana galeria w mieście i jedna z najpopularniejszych w regionie. Tylko w 2018 roku galerię odwiedziło blisko 7,2 mln osób. W Galerii Jurajskiej można znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki. Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Biedronka, Douglas, Carry, TruTrussardi, Apart i wiele innych. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić 2000 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym strefę dydaktyczną premium z akwariami (morskim i słodkowodnym). Właścicielem galerii jest GTC S.A.
źródło: Galeria Jurajska/Guarana PR
Zdjęcia do pobrania
Przypisane branże