Galeria Jurajska edukuje dzieci poprzez… spektakle
Opublikowano 5 marca 2020
Organizowane od lutego spektakle w Galerii Jurajskiej przyciągają tłumy dzieci. Takich wydarzeń będzie więcej i potrwają aż do czerwca. Kolejne przedstawienie już 7 marca.
Galeria Jurajska zachęca dzieci do poznawania świata. Robi to jednak dość w nietypowy sposób. Pomagają jej w tym organizowane w centrum handlowym spektakle teatralne oraz projekt "Jurajska Airlines", który zabiera dzieci w podróż dookoła wyobraź, łącząc naukę z zabawą.
Jak dotąd zorganizowano już 2 takie wydarzenia. Podczas pierwszego dzieci poznały biegun północny, a podczas drugiego zwyczaje panujące we Francji. Każda z teatralnych wycieczek przyciągnęła ponad 60 małych widzów.
Kolejny spektakl zaplanowano już na 7 marca. Tego dnia w Galerii Jurajskiej grany będzie "Detektyw Lupa na tropie ABECADŁA". Jego akcja toczy się wokół zagadki językowej, którą rozwikłać będzie musiało biuro detektywistyczne. Przedstawienie oprócz tego, że będzie bawić, będzie przede wszystkim uczyć.
Najmłodsi, którzy je obejrzą poznają m.in. polskie łamańce językowe oraz odkryją nową, ciekawą stronę języka polskiego. Całości towarzyszyć będą warsztaty oraz zabawy, w tym "detektotrening", podczas którego dzieci dowiedzą się, jak zostać detektywem.
- Każdy ze spektakli, jaki przygotowaliśmy w ramach "Jurajska Airlines" to spora dawka zabawy, ale przede wszystkim edukacji. W zgrabnej, humorystycznej formie ujęta jest bowiem cenna wiedza. Nadchodzący spektakl poświęcony jest językowi polskiemu, ale kolejne już m.in. idei zero waste, zwyczajom wielkanocnym czy nowym technologiom - zapowiada Violetta Dziubin-Łuszczyk, dyrektor marketingu Galerii Jurajskiej.
W sumie w ramach "Jurajska Airlines" od lutego do czerwca zaplanowano aż 9 przedstawień. Każde z nich grane jest dwukrotnie o godz. 14.30 oraz o godz. 17.00. Najbliższy spektakl odbędzie się 7 marca, a kolejne 21 marca ("Na straganie - historia prawdziwa") oraz 4 kwietnia ("Gorączka w Wielkanogrodzie").
Na samym oglądaniu spektakli nie kończą się atrakcje. Dzieci uczestnicząc w nich zbierają do specjalnych paszportów pieczątki. Po zebraniu pieczątek ze spektakli 1-3 (tj. z 8 i 22 lutego ora 7 marca) uczestnicy zabawy dostają kupon na zestaw Pasi Kids do restauracji Pasibus na terenie Galerii Jurajskiej, za pieczątki ze spektakli 4-6 dostają wyjątkowego, pluszowego misia, z kolei za pieczątki ze wszystkich spektakli tj. od 1 do 9 kartę podarunkową Galerii Jurajskiej o wartości 100 zł!
***
Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. m kw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W efekcie dziś to najchętniej wybierana galeria w mieście i jedna z najpopularniejszych w regionie. Tylko w 2019 roku galerię odwiedziło blisko 7,2 mln osób. W Galerii Jurajskiej można znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki. Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Biedronka, Douglas, Carry, Bajkowy Labirynt, Apart i wiele innych. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić ponad 2330 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym strefy dydaktyczne premium z akwariami (morskim i słodkowodnym). Właścicielem galerii jest GTC S.A.
źródło: Galeria Jurajska/Guarana PR
Jak dotąd zorganizowano już 2 takie wydarzenia. Podczas pierwszego dzieci poznały biegun północny, a podczas drugiego zwyczaje panujące we Francji. Każda z teatralnych wycieczek przyciągnęła ponad 60 małych widzów.
Kolejny spektakl zaplanowano już na 7 marca. Tego dnia w Galerii Jurajskiej grany będzie "Detektyw Lupa na tropie ABECADŁA". Jego akcja toczy się wokół zagadki językowej, którą rozwikłać będzie musiało biuro detektywistyczne. Przedstawienie oprócz tego, że będzie bawić, będzie przede wszystkim uczyć.
Najmłodsi, którzy je obejrzą poznają m.in. polskie łamańce językowe oraz odkryją nową, ciekawą stronę języka polskiego. Całości towarzyszyć będą warsztaty oraz zabawy, w tym "detektotrening", podczas którego dzieci dowiedzą się, jak zostać detektywem.
- Każdy ze spektakli, jaki przygotowaliśmy w ramach "Jurajska Airlines" to spora dawka zabawy, ale przede wszystkim edukacji. W zgrabnej, humorystycznej formie ujęta jest bowiem cenna wiedza. Nadchodzący spektakl poświęcony jest językowi polskiemu, ale kolejne już m.in. idei zero waste, zwyczajom wielkanocnym czy nowym technologiom - zapowiada Violetta Dziubin-Łuszczyk, dyrektor marketingu Galerii Jurajskiej.
W sumie w ramach "Jurajska Airlines" od lutego do czerwca zaplanowano aż 9 przedstawień. Każde z nich grane jest dwukrotnie o godz. 14.30 oraz o godz. 17.00. Najbliższy spektakl odbędzie się 7 marca, a kolejne 21 marca ("Na straganie - historia prawdziwa") oraz 4 kwietnia ("Gorączka w Wielkanogrodzie").
Na samym oglądaniu spektakli nie kończą się atrakcje. Dzieci uczestnicząc w nich zbierają do specjalnych paszportów pieczątki. Po zebraniu pieczątek ze spektakli 1-3 (tj. z 8 i 22 lutego ora 7 marca) uczestnicy zabawy dostają kupon na zestaw Pasi Kids do restauracji Pasibus na terenie Galerii Jurajskiej, za pieczątki ze spektakli 4-6 dostają wyjątkowego, pluszowego misia, z kolei za pieczątki ze wszystkich spektakli tj. od 1 do 9 kartę podarunkową Galerii Jurajskiej o wartości 100 zł!
***
Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. m kw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W efekcie dziś to najchętniej wybierana galeria w mieście i jedna z najpopularniejszych w regionie. Tylko w 2019 roku galerię odwiedziło blisko 7,2 mln osób. W Galerii Jurajskiej można znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki. Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Biedronka, Douglas, Carry, Bajkowy Labirynt, Apart i wiele innych. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić ponad 2330 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym strefy dydaktyczne premium z akwariami (morskim i słodkowodnym). Właścicielem galerii jest GTC S.A.
źródło: Galeria Jurajska/Guarana PR
Zdjęcia do pobrania
Przypisane branże