Venezia debiutuje w Galerii Jurajskiej. Kolejni najemcy przedłużają umowy Opublikowano 12 maja 2020
Przywrócenie oferty Galerii Jurajskiej przyniosło także "odmrożenie" planów wielu najemców, w tym marek, które jeszcze przed lockdown'em szykowały się do otwarcia czy relokacji. Widać to już w pierwszych dniach po reaktywacji działalności z pełniejszą ofertą.

Venezia debiutuje w Częstochowie

- Ostatnie tygodnie nie zniechęciły naszych najemców ani do planowanych miesiącami otwarć, ani do prac nad nową odsłoną swoich lokali. W efekcie, rozruch naszego centrum handlowego odbywa się nie tylko z udziałem ponad 93% najemców, którzy już mogą działać, ale także z nowymi markami. Marki, które jeszcze nie otworzyły swoich sklepów, planują to zrobić lada dzień - mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

Wśród nowości, które klienci od 4 maja mogą znaleźć w ofercie Galerii Jurajskiej jest salon z butami i galanterią skórzaną Venezia. Najemca ten, debiutujący w częstochowskim centrum handlowym, zajął lokal mający aż 186 m kw.

- Cieszy nas to, że pomimo sytuacji, jaka dziś panuje na rynku, marki nie rezygnują z otwarć w Galerii Jurajskiej. Wręcz przeciwnie, ostatnie tygodnie wykorzystały na przygotowanie się do nich. To pokazuje, jak duże jest dziś zaufanie do naszego centrum jako stabilnego partnera biznesowego, także w tych trudnych czasach - mówi.

Venezia to już 13 salon z butami i galanterią skórzaną. Oprócz niej działają tutaj także sklepy m.in. m.in. Kazar, Deichmann, CCC, Ochnik, eObuwie.pl, Gino Rossi, Ryłko, Wojas i Befado. Wszystkie te marki wraz z odmrożeniem oferty centrów handlowych wznowiły działalność w galerii w Częstochowie.

Douglas i Wittchen z nowymi sklepami. Apart remontuje
Ale nie tylko nowe marki pomimo trudnych czasów inwestują w Jurajskiej. Także wieloletni partnerzy przymierzają się do prac. Obecna w centrum od początku jego działalności perfumeria Douglas odebrała już nowy lokal.

Marka przenosi się do salonu o powierzchni 310 m kw. w ramach poziomu "0".  Okres ograniczeń w handlu wykorzystała także marka Apart. Najemca niedawno rozpoczął remont swojego lokalu na poziomie "0". Także Wittchen wkrótce odbierze nowy lokal na poziomie „0”.

- W centrum postępuje rekomercjalizacja. Ci najemcy, którzy są z nami od lat nie tylko decydują się na przedłużenie umów, ale w wielu przypadkach także na zmianę lokalizacji, wynajem większego lokalu czy remont i wprowadzenie nowego konceptu. Na taki krok od początku 2020 roku zdecydowało się 3 najemców. Teraz kolejni do nich dołączają - mówi Anna Borecka-Suda.


***
Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. m kw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W efekcie dziś to najchętniej wybierana galeria w mieście i jedna z najpopularniejszych w regionie.  Tylko w 2019 roku galerię odwiedziło blisko 7,2 mln osób. W Galerii Jurajskiej można znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki.  Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Biedronka, Douglas, Carry, Bajkowy Labirynt, Apart i wiele innych. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić ponad 2330 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym strefy dydaktyczne premium z akwariami (morskim i słodkowodnym). Właścicielem galerii jest GTC S.A.

źródło: Galeria Jurajska/Guarana PR

 

 

Wypowiedział się ekspertAnna BoreckaDyrektor Galerii Jurajskiej
Przypisane branże