Galeria Jurajska z nową linią kreatywna jest nr 1 Opublikowano 24 stycznia 2020

Największe centrum handlowe w Częstochowie odsłoniło właśnie swoją linię kreatywną na 2020 rok. Podkreśla w niej, że jest galerią nr 1 w mieście i w regionie. Co ciekawe, mówi to wprost.
Od kilku lat Galeria Jurajska konsekwentnie realizuje strategię budowania pozycji nr 1 w regionie. Ma ku temu powody, to nie tylko największe centrum handlowe w Częstochowie i północnej części woj. śląskiego (49 tys. m kw.), ale także obiekt mający najwięcej sklepów - aż 200.

Nic więc dziwnego, że swoją linią kreatywną na 2020 rok obiekt postanowił jeszcze mocniej zaakcentować ten fakt. Podkreślać to mają zarówno przewijające się przez całą kampanię hasło-wezwanie "Nr 1", jak  również hasła poszczególnych odsłon. I tak np. w styczniu Jurajska wyprzedaże promowała hasłem - "najlepsze okazje".

- Na swoją pozycję rynkową Galeria Jurajska pracowała bardzo ciężko, dlatego postanowiliśmy się w tym roku pochwalić się efektem tej pracy, mocno akcentując naszą pozycję, ale także atuty galerii. W tym pomogą kolejne odsłony linii kreatywnej, wspierające zarówno wydarzenia, jak i najważniejsze punkty kalendarza handlowego - mówi Violetta Dziubin-Łuszczyk, dyrektor marketingu Galerii Jurajskiej.

- Nowością w naszej komunikacji jest dosłowność. Nie ukrywamy komunikatu, nie nakładamy na niego żadnego copywritingowego make up'u, wręcz przeciwne mówimy dumnie, wprost i odważnie, że jesteśmy najlepsi. Tym samym nasza linia kreatywna stoi nieco w kontrze do stonowanych komunikatów, jakie dziś dominują na rynku - dodaje.

- Ponadto wybrane przez nas hasło zobowiązuje i nakłada na nas obowiązek, aby wywiązać się z obietnicy i podtrzymać pozycję nr 1. Ta jedynka to także gwarancja, że wszystko, co zaoferujemy klientom będzie najwyższej jakości - mówi.

Na mocny komunikat postawiono także w warstwie graficznej. Ta jest mocno modowa, jak zresztą sama galeria. Dominują w niej nasycone barwy, mające przywodzić na myśl kolorowe rozkładów magazynów fashion.  Na tym tle osadzone są hasła poszczególnych projektów marketingowych oraz główne zawołanie, czyli "Nr 1".

- Tą kampanią zrywamy ze skromnością. Przez cały rok w ciekawy sposób będziemy podkreślać wszystkie nasze atuty, to jest m.in. największą ofertę handlową w tej części regionu, największą ofertę rozrywkową z największym kinem, największą ofertę poza handlową z Bulwarami Jurajskimi czy największą liczbę wydarzeń dla klientów. Skala samej galerii staje się tutaj samo nasuwającym się wyróżnikiem - mówi Dziubin-Łuszczyk.

Najnowsza linia kreatywna będzie miała ok. 12 odsłon. Każda z odsłon dopasowana będzie przede wszystkim do najważniejszych wydarzeń w planie marketingowym tj. wystaw, akcji prosprzedażowych, loterii, wydarzeń, koncertów i in.  Na nowej linii kreatywnej realizowane będą także akcje wizerunkowe na 2020 rok.

- Co roku zmieniamy linię kreatywną, starając się przy tym zaskakiwać. Do komunikacji podchodzimy bardzo odważnie. To podejście, które przynosi efekty. W 2019 roku byliśmy jedną z nielicznych galerii w Polsce, która nie zanotowała spadku liczby odwiedzających. Wręcz przeciwnie - wzrost. Wzrosły także nasze obroty. Ten kierunek chcemy kontynuować także w tym roku, dalej umacniając się, jak na nr 1 przystało - mówi.

Za projekt nowej kampanii odpowiada agencja Madeinbrain Studio z Krakowa, od wielu lat współpracująca z Galerią Jurajską. Za zakup mediów odpowiada za to dział marketingu Galerii Jurajskiej kierowany przez Violettę Dziubin-Łuszczyk. Kampania realizowana będzie głównie na outdoorze i mediach miejskich. Wspierać ją będą kampanie radiowe, prasowe, internetowe oraz w social mediach, a także działania PR, realizowane przez Guarana Public Relations.

***
Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. m kw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W efekcie dziś to najchętniej wybierana galeria w mieście i jedna z najpopularniejszych w regionie.  Tylko w 2018 roku galerię odwiedziło blisko 7,2 mln osób. W Galerii Jurajskiej można znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki.  Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Biedronka, Douglas, Carry, Bajkowy Labirynt, Apart i wiele innych. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić ponad 2330 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym strefy dydaktyczne premium z akwariami (morskim i słodkowodnym). Właścicielem galerii jest GTC S.A.

źródło: Galeria Jurajska/Guarana PR


 
Przypisane branże